Αναλυτικά, όπως αναφέρει η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ” το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει:
Τηλεργασία έως 3 ημέρες εβδομαδιαίως. Αυτό το μέτρο θα εξοικονομήσει 500 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως. Σημειώνεται ότι μια μέρα τηλεργασίας ισοδυναμεί με 170 λιγότερα βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Να είναι κοινή η χρήση αυτοκινήτου με άλλους ανθρώπους και ήπια – οικονομική οδήγηση προκειμένου να εξοικονομηθούν 470 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως
Μείωση ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους κατά τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα ανά ώρα. Αυτό το μέτρο θα εξοικονομεί 430 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Κυριακές χωρίς αυτοκίνητα στις πόλεις. Αυτό το μέτρο θα εξοικονομεί 380 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Χρήση δημοσίων μέσων μέσων μεταφοράς, ποδηλάτων και περπάτημα. Αυτό το μέτρο θα εξοικονομεί 330 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.about:blank
Ήπια -οικονομική οδήγηση φορτηγών. Αυτό το μέτρο θα εξοικονομήσει 320 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Περιορισμός του αριθμού των αεροπορικών ταξιδιών για επαγγελματικούς λόγους. Αυτό το μέτρο θα εξοικονομήσει 260 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Εναλλάξ πρόσβαση των ιδιωτικών αυτοκινήτων στις πόλεις,( π.χ μονά-ζυγά). Αυτό το μέτρο εξοικονομήσει 210 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Χρήση ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό το μέτρο θα εξοικονομήσει 100 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Χρήση τρένου αντί αεροπλάνου προκειμένου να εξοικονομηθούν 40 χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Το μέτρο για τα κλιματιστικά
Υπενθυμίζεται ότι η Ιταλία έχει βάλει ήδη «πλαφόν» στα κλιματιστικά. Το μέτρο αυτό αναμένεται να υιοθετήσει και η Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, θα ζητείται η ρύθμιση των κλιματιστικών στους 26-27 βαθμούς Κελσίου το καλοκαίρι, ώστε να μην κατεβαίνει η θερμοκρασία κάτω από αυτό το όριο, και στους 19-20 βαθμούς τον χειμώνα.
Τη συγκεκριμένη περίοδο η θερμοκρασία δεν θα υπερβαίνει το προαναφερόμενο επίπεδο. Ανάμεσα σε άλλα, θα προχωρήσουν παρεμβάσεις για την αντικατάσταση λαμπτήρων με σύγχρονους ενεργειακά αποδοτικούς, ενώ θα είναι υποχρεωτικό και το σβήσιμο των φώτων μετά το τέλος κάθε εργασίας, όπου αυτά δεν είναι απαραίτητα.
Πηγή: real.gr