Του Ιωάννη Μητσόπουλου
Πριν μερικές μέρες φαίνεται πως διέρρευσαν κάποιες πληροφορίες στο Reddit για μια νέα φορητή κονσόλα που ετοιμάζει η SEGA.
Ο λογαριασμός που διέρρευσε τις πληροφορίες δεν είναι καινούριος αλλά δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως δεν πρόκειται για φήμες.
Μετά το Game Gear και το Nomad, που είχε κατασκευάσει στο παρελθόν η Ιαπωνική εταιρία, σίγουρα θα μπορούσε η ίδια να κυκλοφορήσει την νέα κονσόλα, αλλά δεν θα ήταν και η πρώτη φορά που έχει δώσει τα δικαιώματα σε τρίτες εταιρίες με τις οποίες συνεργάζεται ώστε να φτιάξουν κονσόλες.

Όπως φαίνεται στην ανάρτηση, η νέα κονσόλα δεν θα κοστίζει πολύ, κάτι που είναι καλό μιας και τον τελευταίο καιρό έχουμε συνηθίσει τις τιμές στο συγκεκριμένο χόμπι να παίρνουν την ανιούσα.
‘Όσον αφορά τον επεξεργαστή που διάλεξαν (ARM), σίγουρα θα είναι πιο «αδύναμος» από τον x86 αλλά θα καταναλώνει λιγότερη μπαταρία, θα θερμαίνεται λιγότερο και ανάλογα με το πόσο μοντέρνος θα είναι, θα μπορούσε να έχει καλές επιδόσεις.
Η οθόνη θα είναι OLED 5 ιντσών σαν το αρχικό μοντέλο του PS VITA οπότε μια χαρά, πέρα από το γεγονός ότι αν θέλουν να κρατήσουν την τιμή χαμηλή, θα πρέπει να «κόψουν» από αλλού.
Ο μικρός αποθηκευτικός χώρος της κονσόλας δεν φαίνεται πως θα δημιουργεί πρόβλημα μιας και η κονσόλα θα δουλεύει με κασέτες (Cartridges), οπότε ίσως να χρειάζεται για τα saves ή και τα updates μόνο.
Από αυτά που γράφει, φαίνεται πως η κονσόλα θα παίζει μόνο δισδιάστατα παιχνίδια αφού σχεδιάστηκε για μοντέρνους 2D τίτλους με pixel art γραφικά. Δεν ξέρουμε αν θα επανακυκλοφορήσουν και παλιότερους τίτλους από προηγούμενες κονσόλες π.χ. Mega Drive/Genesis, αλλά φαίνεται πως θα είναι μια κονσόλα με νέες κυκλοφορίες παιχνιδιών σε φυσική μορφή.

Ο τύπος κασέτας (Cartridge) που θα χρησιμοποιηθεί δεν θα είναι ο NAND που έχουν οι μοντέρνες κονσόλες, π.χ το Nintendo Switch, αλλά ο eMMC που είναι πιο κοντά σε SSD δίσκους. Οπως διαβάζουμε, οι τιμές δεν έχουν ανέβει στην συγκεκριμένη τεχνολογία ακόμη εξαιτίας της Τεχνητής Νοημοσύνης, οπότε βολεύει για να κρατήσουν το κόστος χαμηλό.
Δεν ξέρουμε αν όντως η SEGA ετοιμάζει κάτι ή όχι, αλλά σίγουρα ακούγεται καλό, ειδικά για όσους τους αρέσουν παιχνίδια indie και retro, άσχετα αν ο CEO νομίζω, είχε αναφέρει κάποια στιγμή πως δεν είναι εταιρία για retro παιχνίδια.
Πάντως η ανάρτηση έχει πολλές λεπτομέρειες για να είναι φάρσα. Μένει να δούμε αν θα ανακοινωθεί κάτι στο μέλλον.
