Μόνο θετικά δεν έχει μπει το 2022 για το Netflix, το οποίο έχει σημειώσει αρνητικό ρεκόρ δεκαετίας σε απώλειες συνδρομητών. Κι όμως, τα χειρότερα φαίνεται πως βρίσκονται μπροστά του.
Η streaming πλατφόρμα είδε 200.000 χρήστες να αποχωρούν μέσα στους τρεις πρώτους μήνες του έτους, βάσει των στοιχείων που η ίδια δημοσιοποίησε. Οι μαζικές αποχωρήσεις ήρθαν μετά από την αποχώρηση της εταιρείας από τη Ρωσία και την ταυτόχρονη αύξηση των τιμών σε μεγάλες αγορές, όπως των ΗΠΑ και της Μεγάλης Βρετανίας.
Την ίδια ώρα, η απόφαση του Netflix να “κόψει” τους “θιασώτες του τσάμπα” περιορίζοντας την κοινή χρήση λογαριασμών ώστε να πιέσει όλο και περισσότερους υποψήφιους συνδρομητές να γίνουν μέλη, φαίνεται να μην αποδίδει, με την εταιρεία να περιμένει ακόμα περισσότερες απώλειες στη συνέχεια.
Σε επιστολή της προς τους μετόχους, η εταιρεία είπε ότι η αύξηση των εγγραφών κατά τη διάρκεια της πανδημίας δημιούργησε μία “θολή εικόνα”, προειδοποιώντας για μαζικές αποχωρήσεις (μέχρι και 2 εκ. χρηστών) μέχρι τον Ιούλιο!
“Η αύξηση των εσόδων μας έχει επιβραδυνθεί σημαντικά όπως δείχνουν τα αποτελέσματά μας και οι σχετικές προβλέψεις”, ανέφερε η ανακοίνωση της εταιρείας, συνοδεύοντας τα τριμηνιαία της αποτελέσματα.
Η τελευταία φορά που η εταιρεία -η οποία έχει περισσότερους από 220 εκατομμύρια συνδρομητές- έχασε τόσο υψηλό αριθμό μελών σε ένα τρίμηνο ήταν το 2011..
Κλείνοντας ή “ξύνοντας” πληγές
Μόνο η αποχώρηση από τη Ρωσία, κόστισε 700.000 συνδρομητές, ενώ άλλες 600.000 αποχωρήσεις διαδέχτηκαν την αύξηση των τιμών σε ΗΠΑ και Καναδά.
Από την άλλη, τα έσοδα της εταιρείας τους πρώτους τρεις μήνες του έτους αυξήθηκαν κατά 9,8% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Παράλληλα, η εταιρεία είπε ότι επικεντρώνεται στις διεθνείς αγορές και βρίσκει τρόπους ώστε να αξιοποιήσει τα 100 εκατομμύρια άτομα που εκτιμά ότι μοιράζονται λογαριασμούς. Έτσι, ποντάρει στις διαφημίσεις ώστε να λάβει έσοδα από πελάτες που μοιράζονται λογαριασμούς με την οικογένειά τους ή τους φίλους τους.
“Όσοι ακολούθησαν το Netflix γνωρίζουν ότι ήμουν κατά της πολυπλοκότητας της διαφήμισης και είμαι μεγάλος θαυμαστής της απλότητας της συνδρομής”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ριντ Χέιστινγκς. “Όμως, όσο κι αν είμαι λάτρης αυτού, είμαι και πιο μεγάλος οπαδός των καταναλωτικών επιλογών”, πρόσθεσε.
Όλα αυτά, την ώρα που το Netflix καλείται να ανταποκριθεί και στον πολύ υψηλό ανταγωνισμό, με την Amazon, την Apple, και τη Disney, πλατφόρμες που εξακολουθούν να ρίχνουν χρήματα στις υπηρεσίες τους και να αναπτύσσονται.
Πηγή: news247.gr